U heeft een klacht, wat nu?

 

Als therapeut zal ik er alles aan doen om u op een goede, respectvolle manier hulp te bieden. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Het is altijd in eerste instantie de bedoeling om onvrede bespreekbaar te maken.

Mocht dit niet lukken neem dan contact op met de beroepsvereniging van de therapeut waar bij ik aangesloten ben zie hierboven.

Zij zullen dan zorgen dat een klachtfunctionaris contact met u opneemt.

 

 

 

 

 

 

 

 

Share

 

Nieuwsbrief


Praktijk Panakeia

Registertherapeut BCZ®, kijk voor meer informatie bij op de website van de RBCZ en de TCZ

Praktijk Panakeia is aangesloten bij NVKH, RBZC  en Quasir | Bekijk hier mijn Privacy Document en mijn Algemene Voorwaarden

Heeft u een klacht? Ga naar Geschilleninstantie Zorggeschil of naar Quasir

Renzo Pianolijn 9 | 2728 AD Zoetermeer | info@praktijkpanakeia.nl Tel: 079-34 79 572  

KvK: 27346606  | vrijgesteld van BTW